villa Paradijs - Reisverslag uit Pegayaman, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu villa Paradijs - Reisverslag uit Pegayaman, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

villa Paradijs

04 Februari 2018 | Indonesië, Pegayaman

Zo daar zitten we dan.
In het paradijs.
Eerst even terug. Dewa kwam in de middag met de Barbies nou ze zijn mooi hoor. Toen met Dewa op stap niet naar Warung Mina maar een geheel nieuw restaurant even buiten Ubud
Bale udang Bali . Prachtig en heel groots opgezet. Daar hebben de mannen Gurami gegeten en wij nasi met grote garnalen. Daarna naar Casa Luna voor iced cappuccino . Het was allemaal weer heerlijk. Dewa zei ons dat we de volgende dag niet om 12 uur moesten vertrekken maar vroeger omdat het in de bergen s middags altijd regent en heel mistig wordt. Ook zijn er delen van de weg weggeslagen . Dus naar Joop gebeld en nu dus voor tien uur vertrokken. Het was prachtig weer en ik kon in Ubud nog even de mount Agung zien zonder rookpluim . Na een voorspoedige reis in villa paradijs aangekomen. Zitten nu buiten aan tafel te lezen. Het is half acht en al aarde donker . De dames van de verzorging zijn vertrokken en de beveiliging kwam zich melden. Ik hoor de golven rollen op het strand. We gaan nog even koffie drinken en dan trekken we ons terug.

• 04 Februari 2018 - 13:14

Jaap Jr: