weer een nieuwe dag in Paradijs - Reisverslag uit Pegayaman, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu weer een nieuwe dag in Paradijs - Reisverslag uit Pegayaman, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

weer een nieuwe dag in Paradijs

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2018 | Indonesië, Pegayaman

Vandaag is het .....? Ik geloof woensdag . Het is nog steeds prachtig weer. Vanmorgen wat foto s genomen. Kreeg net bericht dat Carla morgen komt. Ze zit hier vlakbij in een hotel. Het is daar ook heel erg rustig. Kunnen we elkaar na 7 jaar weer eens zien.volgens mij is het enige wat we hier doen" zwemmen en slapen en eten"Leny is nu koffie aan het maken. Doet er toch nog iemand iets. Als je hier langer dan een half uur op het terras naar de zee zit te luisteren val je vanzelf in slaap. Ik hoop dat ik in een volgend verslag meer te vertellen heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Pegayaman

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2018

weer thuis

26 Februari 2018

de laatste dag in Romantika

16 Februari 2018

avond

16 Februari 2018

verhuisd

12 Februari 2018

nog steeds in Paradijs

Actief sinds 26 Jan. 2017
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 7352

Voorgaande reizen:

26 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: