avond - Reisverslag uit Banjar Danginmargi, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu avond - Reisverslag uit Banjar Danginmargi, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

16 Februari 2018 | Indonesië, Banjar Danginmargi

Het is ondertussen aardedonker en we zitten een beetje te lummelen. Vanmorgen met Jaya naar Singaraja gereden naar de markt. Kruip door sluipdoor . Gezocht naar oorbellen maar niet gevonden. Wel een paar mandjes gekocht en kaneel. Oh oh wat was het daar heet het water spoot uit de poriën . Na een paar uur hadden we het wel gezien en gingen de airco van de auto weer in . Het lopen ging redelijk maar dat moest ik natuurlijk vanmiddag weer bezuren. Vannacht hadden we een insluiper bij Carla. Hij schrok net zoveel van haar als zij van hem. Ze had de heleboel gebarricadeerd en vandaag hebben ze het slot gemaakt. Morgen vertrekt Carla naar Sanur. Dan is de logeerpartij weer afgelopen. Zondag is Leny jarig en heeft de bediening vrij dus gaan we ergens eten Verder niks te melden dan dat we het reuze naar ons zin hebben. Het mooi weer is en het eten heerlijk.

• 16 Februari 2018 - 21:34

Rosalie Jansen:

Zo te lezen genieten jullie daar in Bali. Leuk om de verslagen te lezen! Ik wens jullie nog een hele fijne tijd verder.

Groeten Rosalie

• 20 Februari 2018 - 16:27

Guusie:

Nou het wordt hier volgende week behoorlijk koud. Het scheelt el 40 graden met jullie verblijf.
    Dus genieten maar,
    Groetjes ook van Jan