nog steeds in Paradijs - Reisverslag uit Pegayaman, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu nog steeds in Paradijs - Reisverslag uit Pegayaman, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

12 Februari 2018 | Indonesië, Pegayaman

Daar zijn we weer. Er is weinig te vertellen want we zijn nog steeds op dezelfde plek. Heerlijk rustig en ik kijk uit over de Bali zee. Vorige week is Carla hier geweest. Ze gaat volgend jaar een villa huren en wil er een paar gaan bekijken. Nu komt ze twee dagen hier en twee dagen in Romantika. Gister waren de dorpsmannen hier aan het vissen en Cor en Jaap zijn gaan kijken. Ze hadden een kogelvis gevangen ; heel indrukwekkend. Gisteravond zijn we met Carla gaan eten in een visrestaurant voor locals. Heerlijk !!!! We zijn met een taxi er naar toe gegaan. Een hut weer ze de vis klaarmaakten en allemaal lange tafels waar je kon eten. Een mandje met vetvrij papier als bord en heerlijke vissoep vooraf. Nu wordt het ontbijt gebracht dus ik stop.

Verslag uit: Indonesië, Pegayaman