Ubud - Reisverslag uit Banjar Pengosekan Kaja, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Banjar Pengosekan Kaja, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

Ubud

02 Februari 2018 | Indonesië, Banjar Pengosekan Kaja

Zo dan zijn we nu weer in Ubud. De vlucht met de KLM was prima , een mooi nieuw toestel, in Singapore er even uit voor een crew wissel en schoonmaken van het toestel en met het vliegtuig voor de helft gevuld met passagiers weer verder. Om een uur of acht in de avond kwamen we aan op Denpasar. Nu had ik ergens gelezen dat als je koffer op de band een groene tiewrap had je bij de douane je koffer helemaal uit kon pakken. Komt mijn koffer eraan... en ja hoor Hendrien was weer de pineut. Jaap en Cor hebben staan rukken en trekken om dat ding eraf te krijgen ( natuurlijk in het geniep) en gelukkig kregen ze dat ding eraf ( met behoud van handen) onze chauffeur stond al te wachten en hop de bus in. Er was die avond een totale maansverduistering maar helaas was het bewolkt en ook heel donker. We zitten in een bijzonder goedkoop hotel maar met een flinke kamer met kingsize bed, badkamer en balkonnetje. Uitzicht op de rijstvelden en mount Agung. Maar die hebben we tot nu toe niet gezien. Tegenover ons hotel hebben we een bakkerij waar we heerlijke cappuccino kunnen drinken en gebak eten. De cappuccino hebben we gehad het gebak nog niet. De jongens hebben geld gewisseld tegen een super koers en Leny en ik hebben een paar winkeltjes bekeken. Gelukkig was het droog tussen de buien door .In de middag lekker gepit zodat we nu uitgeslapen zijn. Vandaag een stralende dag maar de berg zit nog in zijn wolk. Vanmiddag komt Dewa en dan gaan we eten bij Warung Mina. Dewa heeft Barbie in Balinese klederdracht voor me gekocht . Ik ben benieuwd. Zo nu onder de douche en naar het ontbijt.
Wordt vervolgd

• 02 Februari 2018 - 16:39

Fraukje:

Zo dat klinkt helemaal goed! Ik ben ook wel benieuwd naar Barbie, hihi

• 02 Februari 2018 - 21:41

Raluca:

Weer leuk om jullie avontuur zo te kunnen volgen!! Geniet en groetjes aan iedereen

• 03 Februari 2018 - 10:50

André En Marion:

Barbie in Bali ? Valuta.nl geeft voor 1 miljoen RUPIAH = € 59,5184 aan. Koers gaat bijna dagelijks naar beneden. Veel plezier !!!!

• 05 Februari 2018 - 15:22

Guus Van Delft:

Welke slimmerik heeft die groene band erom gedaan?
    Genieten jullie maar lekker.
    Kom net uit het ziekenhuis en de bloedwaarden waren weer een stukje omlaag, wT dus goed is. Morgen me 9-de kuur joepie
    Liefs voor jullie allemaal
    Guusie