Leny was jarig - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu Leny was jarig - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

Leny was jarig

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2017 | Indonesië, Amed

Eerst : het is hier erg rustig zeg maar heel erg rustig. Niks te kopen hooguit anti mug. Gister was Leny jarig. 71 jaar geworden. En dan denk je aan de personen die rond die tijd jarig waren maar er niet meer zijn: mijn broer Thijs en vriendin Henny Froger de kring wordt steeds kleiner. Maar vooruit. Gistermorgen vroeg op want de dames en heren kwamen een bloemtableau leggen op het terras. We hadden ook een taartje besteld met 71 erop. Toen Leny buiten kwam hebben we met zijn allen gezongen. En later bij de koffie het taartje soldaat gemaakt. Ook was er nog een bloemstuk en onze manager ( Putu ) heeft overal foto s van gemaakt. Volgens mij vindt ze het wel gezellig bij ons want ze komt elke dag. Zwembad is voor mij ( en ook andere) moeilijk in en uit te komen. Waarom die kleine mensen zulke reuze treden maken is mij een raadsel Jaap heeft al een tussen stap gemaakt maar ik lig in het gras te rollebollen als ik eruit moet. Eerst erin...... Wat een ramp en dan maar denken ......ik moet er ook nog uit. Zo lang we hier zitten is het mooi weer. Cor moet elke dag wandelen en Leny moet mee. Vandaag kwamen ze al snel weer terug want het was zo warm Leny ontplofte bijna. Verder gaat alles zijn gangetje. Ik mis M en M en de kinderen.
Wordt vervolgd

• 19 Februari 2017 - 11:29

Bertha:

Een gewone keukentrap er in zetten?

• 20 Februari 2017 - 07:55

Hendrien:

Die hebben ze hier niet Bertha

• 26 Januari 2018 - 20:30

Gradie:

Hoi vakantie gangers, wat heerlijk om je verjaardag op zo n mooi plekje te vieren, lijkt me heerlijk. Gezellig om jullie reisverslag te lezen. Geniet maar lekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Amed

Mijn eerste reis