Amed 2 - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu Amed 2 - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

Amed 2

16 Februari 2017 | Indonesië, Amed

En dan zitten we dus in Amed. Een prachtige villa aan het strand. Met 4 grote!!!! Slaapkamers met aangrenzend de badkamer. (4) dus. Een heel groot terras met 2 banken en 2 stoelen. En een eethoek voor een familie met acht personen. Voor het terras in de tuin het zwembad. Nu is het als in zoveel villa s dat de afstappen in het zwembad onwijs groot zijn. Dus dat was een heel geploeter om met mijn onwillige benen in en uit het zwembad te komen. Jaap is dus weer opzoek gegaan naar een bouwplaats om een paar extra treden te bouwen. Dat ga ik dus nog uit proberen. Het is hier heel rustig en we hebben dus nog niks kunnen kopen. Zou niet weten wat. De verzorging is hier geweldig. Vandaag is de manager weer langs geweest of alles naar wens was? De dames hier kunnen heerlijk koken. Dus daar doen we ons voordeel mee. We zitten vlak bij de grootste vulkaan van Bali en het strand is hier dan ook zwart van het lava zand. Met mooie afgesleten keien. ( die ga ik dus omhaken) Leny maakt wat te drinken klaar en de jongens liggen ieder op een bank te lezen. Veel valt er niet te melden heerlijk luieren!!!!!

Verslag uit: Indonesië, Amed