Sangtu 2 - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Tengah, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu Sangtu 2 - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Tengah, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

Sangtu 2

09 Februari 2017 | Indonesië, Banjar Padangtegal Tengah

Vandaag waren we dus uitgenodigd door Sangtu. Hij werkt tegenwoordig in een Ashram. Bali Silent Retreat dat heeft hij samen met een oudere Amerikaanse vrouw opgericht Of wij kwamen lunchen. Alles natuurlijk streng vega en je mocht er ook niet praten. Een soort klooster maar dan anders. Het was een ritje van anderhalf uur. Wij hadden de chauffeur van het resort geregeld en om tien uur stond hij voor ons klaar. Op naar het Retreat . Het lag van alle mensen verlaten maar was erg mooi met uitzicht op mount batur . We kregen een stille rondleiding en mamma Hendrien met haar gammele benen werd boven gestald en de rest kreeg een rondleiding. Het was prachtig! Toen kregen we de vegalunch in kokosnoot nappen. Groente en rijst in de ene bak en brood met allerlei smeerseltjes in de ander. Ik had er een soort gemberthee bij en Jaap een onduidelijk sapje. Moeilijk om de hele tijd je mond te houden! Na afloop kregen we nog een mooi boeket uit de tuin en een ananas. ( de chauffeur wilde niet mee-eten ) die hield plek voor wat anders. Om half vier waren we weer terug. Het was een bijzondere dag

• 09 Februari 2017 - 15:59

Raluca:

Zooo aridig rietjes zeg

• 09 Februari 2017 - 16:03

Raluca:

En zeker bijzonder. En ik bedoelde ritje hierboven :)
    X