Dewa - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Tengah, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu Dewa - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Tengah, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

Dewa

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2017 | Indonesië, Banjar Padangtegal Tengah

Dinsdag waren we met Dewa op stap. Naar de woodcarvers. Dewa heeft een eigen auto ( van de bank) en hij kwam ons ophalen. We gingen naar Mas. Daar waren we al verschillende keren geweest ( ook met Henny en Raluca) maar je vindt het nooit zelf terug. En oh oh wat stond er weer veel. Heel veel leuke beestjes uitgezocht voor de kleintjes en natuurlijk paddestoelen voor Maya. Na thuiskomst gingen we met Dewa eten bij de buren. Dewa ging voor Leny nog een recept zoeken voor pindasaus. Dat kwam hij vanmorgen brengen met het menu van de cookingclass van het Fairmont hotel. We breiden onze kennis uit! Hier in Ubud is volgende week een grote crematie plechtigheid er wordt iemand van het Balinese koningshuis gecremeerd De grote toren en een Stier staan al klaar. Cor is er naar toe om foto s te maken. Wij hebben dat een aantal jaren geleden al gezien toen werden er drie gecremeerd dus in drie stieren. Het was allemaal heel indrukwekkend Gelukkig zijn we hier maandag nog zodat we kunnen gaan kijken. Morgen gaan we met de chauffeur naar een groot warenhuis om eens rond te kijken en een kokosrasp te kopen. En dan hebben we het hier weer bijna gehad ( Ubud)

• 10 Februari 2017 - 12:39

Rosalie:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. ik geniet van de verslagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Padangtegal Tengah

Mijn eerste reis