nog even - Reisverslag uit Hoge Mors, Nederland van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu nog even - Reisverslag uit Hoge Mors, Nederland van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

nog even

23 Januari 2018 | Nederland, Hoge Mors

Eerst nog de kriebelhoest wegwerken en de verkoudheid laten verdwijnen en dan mogen we weer. De koffer staat al te wachten op alle zooi die we mee gaan nemen. Donderdag komt hopelijk Jolanda helpen de laatste spullen bij elkaar te zoeken en de tafel lijkt wel een huisapotheek , dat is de vreugde van het ouder worden. Ik had me voorgenomen elke dag een stukje te lopen buiten, maar helaas... De ene dag regen de andere dag storm dan weer ziek ga zo maar door. Maar we houden goeie moed. En dan ga ik jullie weer vervelen met mijn verslagjes. Dit was even een probeerseltje. Tot ziens!

• 27 Januari 2018 - 10:05

André En Marion:

Fijn dat jullie weer lekker gaan, geniet er van jullie beiden !

Verslag uit: Nederland, Hoge Mors