in Amed - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu in Amed - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

in Amed

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2017 | Indonesië, Amed

Vandaag zijn we verhuisd naar Amed. Het was prachtig weer en onze chauffeur kwam om elf uur. Na al onze rotzooi in de bus gestouwd te hebben konden we vertrekken. Geen files en geen omgevallen bomen. We zijn net voorgelicht over het wel en wee van de villa. En om zes uur serveren ze het diner. Nog even over gister Jaap ,Cor en Leny waren naar de crematie plechtigheid. Wij hadden het een aantal jaren geleden al eens gezien en het duurde en duurde uren. Ik heb er een grote fotoreportage van en ik dacht ik geloof het wel. Ze kwamen terug met verhalen de man was vroeger ambassadeur in Zwitserland enz enz. Vannacht las ik een verhaal in een Engelstalige krant en daar stond in dat er een vrouw gecremeerd werd, de eerste die een koninklijke crematie kreeg die geen Balinees was. Het was een Nederlandse , ze was al een aantal jaren ziek en verbleef in Jakarta. Ze was 98 jaar geworden. En nu werd ze omdat ze ooit getrouwd was met een vorst Sukawati in Ubud gecremeerd. Luguber detail toen de vlammenwerper erop gezet werd zag je haar voetjes omhoog komen. ( Cor heeft de foto)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Amed

Mijn eerste reis