weer een nieuwe ochtend - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Tengah, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu weer een nieuwe ochtend - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Tengah, Indonesië van Hendrienrietkerkenjaap - WaarBenJij.nu

weer een nieuwe ochtend

06 Februari 2017 | Indonesië, Banjar Padangtegal Tengah

Goeie morgen
Wij hebben ons ontbijt weer achter de kiezen .Het weer is mooi en warm de goden hebben het in het begin expres laten regenen om ons rust te geven. Helaas is Ubud niet wat het geweest is . Alle leuke winkeltjes verdwijnen en er komen westerse kleding winkels en restaurants voor terug. De hotels hebben weinig te doen en de dagjesmensen staan in file. De markt zit opgeborgen in een markthal. Het lopen was voor mij de eerste dagen een ramp . Het gaat nu iets beter, gisteravond naar Ibu raï gelopen en heerlijk gegeten nu moet ik er eerlijk bij vertellen dat ik eerst een paar paracetamol heb geslikt. Vandaag komt Sangtu met zijn dochter Ti en daarna hebben we de cookingclass. Om te voorkomen dat de mannen alles opvreten moeten ze ook meedoen. Ik geloof dat we na afloop ook het schort mogen houden. Jippie. Jaap ging van de week saté halen en bleef vier uur weg. Wij natuurlijk ongerust. Cor en Leny twee keer langs de saté boer gelopen maar geen Jaap. Toen ging Cor nog eens in zijn eentje en kwam met de schavuit thuis. Hij was eerst een wandeling gaan maken. Er fladdert een grote zwarte vlinder om mij heen die zo nu en dan op mijn hand komt zitten. Oh ja de tweede avond zijn we naar Warung Mina geweest en de vis was weer heerlijk. Heb gister twee houten vissen op een stokkie gezien denk dat ik ze straks ga kopen. Ik wilde nog iets vertellen maar dat weet ik niet meer. Morgen misschien

• 06 Februari 2017 - 07:44

Jaap Jr:

Mooi dat het lekker weer is daar. Geniet ervan! Tja Ubut gaat ook met zijn tijd mee. Pa wil zeker bijna elke dag naar Warung!

• 07 Februari 2017 - 14:39

Guusie:

Dat jonge Jaap het van geen vreemde had, (met dat spoorloos verdwijnen) vermoedde ik al. Nog veel plezier met elkaar
    Guusie